Ny säng

Men nu har jag varit dålig på att blogga ett tag igen! Det är så mycket annat som ska hinnas med ibland :-)

Idag kom vår nya säng som vi köpte igår. Den är så himla skön och jag längtar  jättemycket efter att få sova i en bra sång! Vi vaknar med ont i nacken och  ryggen båda två, och min höft och min envisa foglossning har inte heller gillat gamla sängen. Den skänker vi till syrran nu ;-P 
Vi fick hjälp med att välja den nya sängen, så det kommer nog bli helt perfekt! Och en superskön tryckavlastande bäddmadrass blir ju helt perfekt! 
Imorgon ska vi använda den enoooorma kartongen som satt runt madrassen till att bygga ett "hus" under Nellies säng :-) 

Vi hade barnvakt inatt. Tjejerna sov hos sin mormor och det hade gått jättebra. Skönt! Det känns lite jobbigt att lämna iväg dem över natten men när det går så här bra så känns det bättre :-) Jag och Christoffer var tillsammans med två av hans arbetskamrater och åt mat på Mulligan's. Jag har aldrig varit där förut så det var roligt att äta där :-) Jag åt en smördegsinbakad kycklingfilé med mozzarella och lufttorkad skinka serverad med rödvinssås och dollarchips. Inte alls tokigt! De andra åt Jack Danielsmarinerad fläskfilé med grillad majskolv, bearnaisse och kryddig klyftpotatis. Vi alla fyra delade på två förrätter. Vitlöksbröd med tomatsallad och tzatsiki. Det var på tok för mycket vitlök för min smak på det brödet. Kändes som att man tuggade på bara vitlök :-P Men Christoffer blev glad när han fick en extra brödbit ;-)
Efter Mulligan's gick vi till Lillpuben och satt där en stund och avslutade med att kika ned på Eightball. Kul att komma ut lite :-) 

Jag såg att vår bröllopsfotograf ska visa upp ett bröllopsfoto på oss på en fotomässa :-) Roligt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

twinklelittlestar.blogg.se

Min familj och annat som rör livet.

RSS 2.0