Tisdag

Vilken slarvig bloggare jag är... :-) glömmer ibland!

Börjar med ett par dagars tillbakablick.
I söndags var vi hos pappa och åt lunch och lekte. Och så lite godis och glass också :-) Barnen fick en godispeng var och eftersom att vi inte hade köpt något lördagsgodis på lördagen så passade det ju fint att åka till Ica och köpa lite godis. Linnéa köpte marschmallows och päronfestis. Nellie köpte en burk med lösgodis och en apelsinfestis. När vi kom hem stannade jag och Nellie ute och gungade. Men hon var lite trött och surig så vi var inte ute så länge :-) Linnéa var så trött och sa att hon frös, så hon och Christoffer gick in och tog hennes dvd-spelare och kröp in i kojan under Nellies säng och tittade på Ariel. Grannflickan kom hit och lekte ända tills det var läggdags nästan :-) De stängde in sig alla tre på Nellies rum och lekte sp fint :-) Man blir lite ställd. Vad ska jag göra nu då? Satte mig i fåtöljen och läste min nya SOLO-tidning en stund innan det var dags att laga mat.  

På måndagen åkte Christoffer hem till Jenny och hämtade en gammal sockerlåda som jag ska fixa till. När jag nu får tid med det :-P Har inte ens fått kurslitteraturen än men har ändå en hel del att läsa som ligger ute på Blackboard. Men när den är klar kommer den bli jättefin! måla lite och fästa tyg på insidan med stoppning. Jag tror att det kommer bli toppen! 
Vi hade en mysig kväll igår jag och tjejerna. Vi myste tillsammans i soffan och tittade på Snövit. <3 

Idag fick jag ett paket som jag hade skickat efter. Det var två prinsessaglas och två prinsessaskålar som jag beställde från shopping4net.se :-) Och när Nellie kollade i brevlpdanfick hon ju se att deras tidning som de prenumererar på hade kommit! :-) Prinsessan heter den, och det här numret handlar om Ariel. Väldigt passande ni när de är inne i en Ariel-period :-) Vilken lycka det är när den kommer! 
Det tog lång tid att natta tjejerna idag. Linnéa somnade ganska snabbt men Nellie var vaken till kl 21. Hon försökte somna men det fick bara inte. Hon ska till BVC imorgon och vet att hon ska få en spruta, så hon funderar mycket på det. Jag fick en återbesökstid åt henne till HC till på torsdag också. Bra att det går snabbt att få tider där.
Jag färgade håret ikväll. Så nu törs jag boka en tid hos frissan! Ääääntligen!! :-) :-)

Glas med Belle, Snövit och Askungen.


Skål med Belle, Snövit och Askungen. (Såg nu att jag hade tur som beställde för ett par dagar sedan för nu var den slut.)

Ja... Mer än så blir det nog inte den här gången. Dags att sova och hoppas att mitt hår inte fläckar ned nya sängkläderna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

twinklelittlestar.blogg.se

Min familj och annat som rör livet.

RSS 2.0